donderdag 10 februari 2011

Wauw, mijn eerste bericht....

Ook al staat mijn blog nog niet helemaal op punt. Bijvoorbeeld de video's van Youtube die ik van ons kanaal andyendi in de videobalk wil weergeven krijg ik er niet echt op en er staan er op die ik er eigenlijk af wil. Enzovoort...Ik kan beginnen bloggen!
Wat me vandaag vooral bezig houdt is het overlijden van Marie Rose Morel. Ik noem het liever het heengaan naar de andere kant.
In onze live act zingen wij onze aangepaste versie van het lied "Er is leven na de dood" van Freek De Jonghe. In mijn eigen leven heb ik dingen ervaren die voor mij het bewijs zijn dat de dood echt een heengaan naar de andere kant is en dat het er hier in ons leven om draait dat we echt totaal ten volle leven en vooral houden van, houden van, houden van....Ik probeer elke mens waarmee ik in contact kom zo diep mogelijk aan te voelen. Als persoon, op een dieper niveau. Je kan je daar eigenlijk gemakkelijk op afstellen. Er is zoveel af te leiden uit iemands non verbale communicatie. Heel veel...Je voelt die mens dan dieper aan. En alles heeft een reden, een diepere uitleg. Zo ga je eigenlijk veel begrip ontwikkelen voor hoe iemand is en waarom hij of zij is wie zij is...
Hier stop ik mijn eerste bericht want ...ik moet naar een afspraak! Tot later

Geen opmerkingen:

Een reactie posten