zondag 28 oktober 2012

Van een uitdaging gesproken...

We staan voor een grote uitdaging. In Groot Brittanië zijn ze drastisch aan het besparen in de hele pensioen- en gezondheidszorgsector.
Ook wij ondervinden daarvan de gevolgen en de komende maanden zijn dan ook "spannend" voor ons, omdat bepaalde zaken herbekeken zullen worden. Dat zou grote financiële gevolgen kunnen hebben voor ons. En dat op je 55/56ste meemaken is niet echt leuk.
Maar we zullen vechten en ik heb er vertrouwen in.
Onze muzikale hobby is nu meer dan ooit cruciaal voor ons want die geven we absoluut niet op.
Dat is onze passie en ons leven geworden en niemand kan dat van ons afnemen.
En daarbuiten is er altijd wel een oplossing te vinden. Maar als je 55 bent dan kies je bewust voor dit en niet voor dat.
Ik ben in de tijd uit de banksector gestapt en daar wil ik zeker niets meer mee te maken hebben.
Als ik voor mezelf iets extra dien te zoeken dan is het in de sfeer waarin ik nu leef: muzikaal en algemeen podiumgebeuren, communicatie vanuit je eerlijke zelf, mensen bezielen en zo mensen helpen met hun public speaking, speeches en presentaties, mensen interviewen en zelf presentatiewerk doen, acteren, theater....enzovoort in die branche....
Zo nu staat het zwart op wit, dus laat maar op mijn pad komen, als de nood hoog is ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten