vrijdag 20 mei 2016

Wie woont in haar buurt? Ik zou daar toch eens binnen springen moest ik er wonen. Fascinerend, of ben ik nostalgisch? Ik kan echt diep gecharmeerd worden door mensen en dingen met een verleden. Mensen en gebruikte dingen "met een hoek af", alles wat een verhaal heeft...In deze tijden van design en "kale" ruimten met super moderne aandachtstrekkers, fascineert de eerder "rommelachtige" stijl van voorheen mij des te meer. Ja nostalgie, ik geef het toe. Maar is dat alles niet het koesteren waard? En ooit komen dingen van vroeger weer terug.. je zal het zien..
Vintage!!!



STROMBEEK-BEVER - Een sobere etalage die je voorbijloopt nog voor je er erg in hebt, en een interieur waar de tijd stil is blijven staan. Welkom in het oudste…
hln.be

Geen opmerkingen:

Een reactie posten