donderdag 19 april 2012

Wat doe ik dat toch graag...

Wat deed het gisteren weer deugd om op de planken te staan...Heb mijn nieuwe bindteksten kunnen uittesten en de fijnzinnige humor die er handig ingeweven is, slaat aan...Je voelt dat als je publiek er stil van wordt of nu en dan lacht met een grappige formulering. En als ze je achteraf bepaalde citaten letterlijk komen navertellen dan weet je... ik heb ze bereikt...
Daarvoor doe ik het. Ook voor de ambiance die we creƫren, natuurlijk. Maar ik wil er meer in leggen.... op een manier waarop het aanslaat...Dat is kwestie van vorm, formulering en de manier waarop je het aanbrengt, zeker ook de timing en de verbindingen... Goed voorbereid maar toch komen er altijd rake dingen door op het moment zelf, in samenwerking met ons publiek en de situatie die zich aandient...
Zalig zalig zalig...
Wat doe ik dit graag!!! En nu toch even rusten. Want na zo'n optreden ben je zowel fysiek als mentaal aan rust toe. Toch op de manier waarop wij optreden. Ik geef alles, maar dan ook alles...
We hebben er een grappige bindtekst over gedeeld: Wat wij al niet doen opdat ons publiek ons graag zou zien, amaai!!! Heel grappig vol doordenkers...
Nu ga ik een middagdutje doen want na het namiddagoptreden hadden we 's avonds nog een dansles en dat was er fysiek toch net teveel aan...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten